Pazartesi, Aralık 31, 2012

"Ve büyümeyen adamlar gördüm, hiç şaşırmadım."


RefreeGallo rojo
Le LendemainFiore
HarmaaSaapuminen
Jono McCleeryFears
Dhafer YoussefYabay

*
LiliumIf They Cheered
The Timeout DrawerLull
Harper SimonBerkeley Girl
AberfeldyLove Is an Arrow
The Invisible FishBad Movie

 *
The TritonesMan Of Mystery
Woven HandStory and Pictures
The Whiskersonly source of light
Jeremy MessersmithOrgan Donor
American Music ClubAll My Love

*
M. Walking on the WaterMagic Forest 
Marc Ribot's Ceramic DogFor Malena
ClearlakeI Hang on Every Word You Say 
Françoise HardyWas mach' ich ohne Dich
Echo & the BunnymenEverything Kills You

*
ChokeboreYou are the Sunshine of my Life
Mice ParadeDouble Dolphins On the Nickel
ata ebtekar & mazdak khamdalonesome clouds
Micah P. HinsonThe Day Texas Sank to the Bottom of the Sea
Pieter Embrechts & The New Radio KingsDance Me To The End Of Love

.
    

4 yorum:

La dedi ki...

eline sağlık!

Zelda Capulet dedi ki...

paketi açtım ve şimdi dinlemeye başladım. bunu senden bir yeni yıl armağanı olarak kabul ettim, gitti... sevgilerimle,

z.

Wereyda dedi ki...

Teşekkür ederim.

Keyifli dinlemeler.

Adsız dedi ki...

heyecanla yeni yayınlayacağın şarkıları bekliyordum ancak rapid "dosya yok" gibi bir ibareyle karşılıyor beni.nolur düzelt...