Pazartesi, Ekim 15, 2012

"Belki de hiçbiri değil, canımız sıkılmak istemiş o kadar"


 “Yani hiçbir adres bilmiyordum.”
Oğuz Atay

FelekYağmur
CalogeroC'Est Dit 
Kid DakotaSo Pretty
Göksel BaktagirGülru
Songs: OhiaWhite Sulfur

 *
dEUSNothing Really Ends
Tom BaxterTell Her Today
Serdar Ateşerİstemeyerek
Super XX ManBig Balloon
Aeon SpokeThe Fisher Tale

*
Mark HollisThe Daily Planet
Carlo DomeniconiKoyunbaba
The Sunday DriversBetter Life
Nicu AlifantisEmotie de Toamna
The DearsMeltdown In A Major

 *
LjungblutStill Can't Say I Love You
The Evpatoria ReportTaijin Kyofusho
GravenhurstNicole (BBC Belfast Session)
The Chemistry ExperimentGood Morning   
Bill Wells & Aidan MoffatThe Copper Top

 *
The Marshmallow KissesBubble Love Waltz
Peter DohertyA Little Death Around the Eyes
Greg Haines & Wouter van VeldhovenOn Drowning 
Ronnie FaussThe Saddest Love That's Ever Been Made
Radka Toneff & Steve DobrogoszThe Moon is a Harsh Mistress


5 yorum:

Zedka dedi ki...

"Bana herhangi bir adres söyler misiniz? diyemezdim. Oysa herhangi bir adres yeterliydi benim için. Bir zorluk daha vardı o zamanlar. Şimdi de var -yani bir süre geçtiği halde- kendi adresimi de bu mektupta yazmak sorunu beni düşündürüyor. "

o orada, öteki.

Fatih Mehmet KOÇAK dedi ki...

Tam da dinleyecek yeni şeyler ararken. Thanks broğ.

Zelda Capulet dedi ki...

paketi açtım... üçüncü şarkı itibariyle bir kez daha elimde şahane bir liste olduğunu biliyorum.

sevgiyle, şükran diyorum :-)

z.

Wereyda dedi ki...

Rica ederim, herkese iyi dinlemeler.

Adsız dedi ki...

ne leziz bir liste bu..
izninle bir şarkı bu listeye göz kırpmak ister.
''jun miyake - est-ce que tu peux me voir ''