Cumartesi, Nisan 16, 2011

"Sanki ilk gözyaşının tarihini buldum, üstünü çizdim."


BardellaLiza
CoilTattooed Man
Brittle StarsSouvenir
RexAudrey La' Mort
mon insomniekeep love

*
Sports For Kingreen line
BélMezNavas de Tolosa
Peril HillVapours in August
CoboltWild Indian Summers
Acetate ZeroImperial Climb

*
marché la voidthem as pyros
Tren BrothersGold Star Berlin
The Gentleman LosersLaureline
Lift to ExperienceWaiting To Hit
SkywatchersKeep Watching The Sky

*
Alamooga EsinlenmelerRast Saz Semaisi
Pinetop SevenBorn Among the Born Again
Mystic Chords of MemoryBerry Creek Falls
PortisheadTheme From 'To Kill a Dead Man'
Lo FineMy Favorite Illusion (Not For Us Two)

*
Marianne FaithfullWho will take my dreams away
The Real Tuesday WeldThe Day Before You Came
The Dream AcademyPlease Please Please Let Me Get What I Want
Godspeed You! Black Emperor & LowDo You Know How To Waltz?
Appendix Outsecond perthshire house song + round reel of eight + twelve of them + hay bale blues

6 yorum:

Aylak Kedi dedi ki...

değiştiriyorum, doğadaki en harika şeysin sen.

Hono Lulu dedi ki...

abartmayin minakoyim ajksdal

spitneybears dedi ki...

fırat adamı seni öldürmek istiyorum!!1

bŞk dedi ki...

sevilesi blog.

Adsız dedi ki...

Basit ve tatlı. Ben çok yakında başka bir blog veya beş başlayan düşünüyorum, ve ben kesinlikle bu konu göz önünde olacak. 'Keep em geliyor!

Adsız dedi ki...

Büyük posta. Gelecek olanları okumak için sabırsızlanıyorum:)