Pazartesi, Şubat 07, 2011

"İnsan sevdi miydi buna bir çare düşünmeli."


Furniturelove me
Little AnnieLullaby
P:anoAnimal Friends
TvärvägenSeptember
ChinawomanParty Girl

*
SmogI Was a Stranger
Tom FreundTrondheim
David SylvianNostalgia
Daníel ÁgústSparks Fly
Grand SalvoSnow Falls

*
Grizzly BearReady, Able
Richard GallianoOblivion
Charles AtlasNeither/Nor
Ben Weaverwings as knives
Boy in StaticCandy Cigarette

*
Margo GuryanSunday Morning
Scars on 45Beauty's Running Wild
Element of CrimeKaffee und Karin
John Alexander EricsonRadioactivity
M. CraftI Got Nobody Waiting For Me

*
The Soft HillsHills Like White Elephants
Lanterns On The LakeI will lay you down
The Mural and the MintThe Part I Hate Most
It's ImmaterialDriving Away From Home (Jim's Tune)
We Were Promised JetpacksIt's Thunder And It's Lightning

8 yorum:

serdümen kuzu dedi ki...

birilerinin bir yerlerde bir şeyler yazıyor olması ne saçma bir şey. sdfsdf düşünüyorum, mantıklı bir açıklama getiremiyorum.

madafaka dedi ki...

Uzun zamandır ilk kez birine teşekkür ediyorum.

BayanKuş. dedi ki...

Çok oldu, sadece 'wereyda' klasörüme yenilerini eklemek için bekler haldeydim.
Özledim.

Aylak Kedi dedi ki...

sen bir doğa harikasısın

Görkem PAÇACI dedi ki...

leziz! :) sunday morning de çok eğlenceliymiş.

Adsız dedi ki...

Ce post m'a beaucoup aide dans mon positionnement. Merci pour ces informations

Adsız dedi ki...

Hi there,

I have a question for the webmaster/admin here at wereyda.blogspot.com.

Can I use part of the information from this blog post right above if I give a link back to your site?

Thanks,
James

Wereyda dedi ki...

Sure. No problem.

Have a nice day James.