Pazar, Ocak 03, 2010

Tiksindirici Bir Varlık Arayışı İçerisinde Kişilik Kodlamak..

Blogspot bu idealleşme zırtapozluğundakilerden kopyalar, taklitler yaratıyor. Her acısı naif, her hüznü alkışlanası, her yenilgisi erdemle karılmış muhteşem karakterler görüyorum.

Açıkça söylemem gerekirse, dişlediğiniz portakalın dudağınızı yakması sizin bile umrunuzda değil. Kurgunuza inanıyorsunuz, sizin gibi niceleri de aynı kurgu üzerinden olmadığını, olamayacağını zorluyor..

Nene Hatun musunuz abi, nedir sizi bu kadar üzen: Hayır bir de öyle tatlı üzüyor ki, ben kendi üzüntümü sizinkinin yanında kalitesiz buluyorum?

Şş, ne içiyonuz siz?

6 yorum:

lobelia dedi ki...

sallanan papatya.

Wereyda dedi ki...

Alınmışız?

toiche dedi ki...

alnımın orta yerindesin,
gel al ebedi kurşunları ben sıkıldım bunlardan!

Orfoz dedi ki...

3 haftada bir 2 damla absinthe yetiyor ağbisi.

Adsız dedi ki...

sen kurguna inanmıyor musun? ,)

flekz dedi ki...

"Nene Hatun musunuz abi.."
oy oy oyy :)sandalyeden dusecegdim. sandalye yok gerci. kanepe. kanepe var. yok hayir, kisilik kodlamiyorum da.. carpti yani. guldurdu epey.