Cumartesi, Ocak 23, 2010

"Kontörüm Yok Ama Mesaj Atabilirim"

Alışveriş merkezlerinde giderek küçüldüğümü hissediyorum, yürüyen merdiven ilkelime iniyor. Ben hiç böyle mutlu insanlar görmedim.

"Sevgilim kazağım nasıl? : )"
"Şuraya da girelim indirim varmış, yuppi!".

İnsanları eleştiremiyorum. Padişah tuğram yok ama mesaj verebiliyorum: Kalabalık sanki gırtlağımda büyüyor, yanımdan köpük bardakta kahvesiyle geçen her genç kıza üzülüyorum. 5 katlı alışveriş merkezinde aradığım sadece tek bir dükkan ve yok. Süs havuzuna sırtını verip janti ayakkabısıyla güzel kızları kesen o adam gibi olabilmek için kaç kitap daha okumamalıyım, diye düşünüyorum. Sonra çocuklar her şeyden habersiz air hockey oynarken duruyorum, tam da hasretini çektiğim taze bir ferahlama sarıyor ağzımı, artık koca binada rahatlıkla adımlarımı yavaşlatabilir ve 'durabilirim'. Evet, sadece duruyorum. Bir banka oturup dakikaları eritirken olacakları kestirebiliyorum: Birazdan konforlu koltuğa gömülüp kahvemi yudumlayacak ve eleştirdiklerimin aynısını uygulayacağım. Öyle de oluyor [Öyle gerçek eğlendim ki mutluydum, istisnâi.].

Karla kaplı bankları, insan selini, rüzgârı geçip eve geldiğimde "şehirlinin kalabalıklardaki ıssız adam'lığı" misyonum tamamlanmış oluyor. Soğuk biradan bir yudum alıyorum.

"Ada, ben ayrılmak istiyorum".

6 yorum:

Rönesans Casusları dedi ki...

Alışveriş merkezlerinde bir tek danışmayı seviyorum. o da aradığımı nerde bulacagımı söylüyor. yoksa o da zgimde değil yani. afsdafsda

Orfoz dedi ki...

hepimiz reddettiğimiz mekanizmanın ucundan da olsa piyonlarıyız! o bile az eleştirmek için yeter bir gerekçe, egoyu şişirmemek lazım...

soida dedi ki...

avmania değil misiniz?
itinayla yaparım:D
ayrıca da o foto ne güzelmiş öyle sayın Fırad..özlemim iki katına sarılır dayanamam yirim.

Rönesans Casusları dedi ki...

datça da çekilmiş bütün fotoları koy fırat! hepsini!

nitratex dedi ki...

benim asıl şaşırdığım alışveriş merkezlerine gidip alışveriş yapmak yerine karı/kız kesen ibn-i pezevengler oluyo. ne rahatlar be.

flekz dedi ki...

"Süs havuzuna sırtını verip janti ayakkabısıyla güzel kızları kesen o adam gibi olabilmek için kaç kitap daha okumamalıyım, diye düşünüyorum"

oeyy, beynimi donderdi bu cumle.