Perşembe, Kasım 05, 2009

Turbo..

Geçilse de seviyorum arkadaş bu atı.

8 yorum:

soida dedi ki...

turboyu sakız gibi çiğnediler hea:/

metofora gel..

soida dedi ki...

ABİ PARDON Bİ YANLIŞLIK OLMUŞ AZ ÖNCE
OCAK BAŞKANI ÖZRÜNÜ İLETTİ.

Adsız dedi ki...

sakattı hayvan..çok normal sonuç.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
oao dedi ki...

triyonluk turbo'nun meğer ne de mütevazi bir yaşantısı varmış. bildiğin boxta kalıyor hayvan. ben de sanıyordum ki, spor arabalar, ne bileyim saray gibi bir ev.. çok şaşırdım.

ama yine de zengin adam havası var atın duruşunda. robdöşambrı ile balkona çıkmış, baygın ve müstehzi bakışlarla dışarıyı seyrediyormuş gibi duruyor. gerçi dikkatli bakınca müflis bir eski istanbul kalantoruymuş gibi durmuyor da değil. evet evet daha çok bu ikinci dediğim : ))

Adsız dedi ki...

turbo lol

busker dedi ki...

"merveee matemdeeee kimine kader iç gülmez, kiminiyse üzmez."

Adsız dedi ki...

Turboyu'yu geçtiği gün Kafkaslı bankoydu altılımın son ayağında. Güzel altılı bulmuştum:)

Yarış da ne yarıştı ama!