Cuma, Ekim 09, 2009

"kendimi en iyi dizemden aşağı da atacağım!"*

  • "hiçbir şeyin hiçbir şeyliği gibi bir şeydim" -Edip Cansever, Pesüs
  • "ben kaçmaya çabalıyorum hoşnut muyum" -Turgut Uyar, Kaçak Yaşama Yergisi
  • "işte sen gülüyorsun / ve beni daha geniş bir salona almış oluyorlar" -Ah Muhsin Ünlü
  • "neden bilmem ölümü artık dikey okuyorum" -İlhan Berk, Adlandırmak Ölümdür
  • "çünkü beni ne yanlış yazıldığım bu senaryodan siliyorlar" -Attila İlhan, Doktor Şandu'nun Esrarı
  • "yalnızca şiir kendini seyrediyor şimdi / artık burada oturmuyor bu şiiri yazan" -Murathan Mungan, Adres
  • "gövdeme bir insan yaslanıp uyusa / ben bunları hiç bilmesem; sadece ağaç olsam" -Erkan Oğur, Ağaç Olsam
  • "kendi en yükseğinden itilince herkes incinir" -Osman Konuk, Herkese Benden
  • "bugün ilk kez böyle / bugün birinci gün / sen gittin" -Kemal Durmaz, Pas
  • "plastik bir bebek yırtılınca kolları sen" -Enderemiroğlu
  • "karanlıkta kırık bir aynaya bakıyor biri / bıyığını buruyor kendisiyle" -Ulus Fatih Demirci, Gülenay IV
*küçük İskender, Şeyh Zenne

2 yorum:

bir adım olsa, burada yazılı olurdu. dedi ki...

yazılanlara sadece eller şahit değil, gözler de şahit.
dilsiz şahitler böyle yazılıyor gönül mahkemelerine.

dalyarak dedi ki...

s.a

eline sağlık:)

merhaba wereyda kardeşim, din kardeşin dalyarak ben.

ya ben şey diyecem olm bi sıkıntın mı var, depresif depresif yazıyon. bak ciddiyim. lan kötü oluyorum bu hallerini görünce. valla topla kendini kardeşim (biliyorsun biz müslümanlar birbirimize kardeşim deriz) neyse...

topla kendini wereydacım böyle olmaz, seni düşünmen arkadaşların var bak:) hadi bi kaç şarkı paylaş.

barış ve sevgilerle ikindiyi kılmadıysan az kaldı:)))


öptüm, kib, bby, s.a :)