Pazar, Eylül 20, 2009

...

Daha bugün, babama ve arkadaşlarıma bal renginden, ona adını veren gözlerinden bahsettiğim, tüm bir yaz mevsiminde eve giderken ve evden dönerken bize eskortluk etmiş, bizden biri olmuş dünyalar güzeli Mavi'nin, 2 gün önce öldürüldüğünü öğrendim. Akyaka Belediyesi'ne ve çalışanlarına, özellikle de çevre halka söyleyecek söz, edecek tek kelâm bulamıyorum, şu hariç: Sayenizde biraz daha azaldık, inandığınız allah belanızı versin.

Düzeltme: Bu post'un yazılmasını izleyen günlerde öğrendiğime göre Mavi ölmemiş. Tam buna sevinirken Mavi dışında 7 köpek ve 4 kedinin katledildiğini öğrendim ve hislerimi buraya dökersem Blogger'dan bana ulaşır, "kardeşim sende hiç mi edep adap yok!" derler. Demesinler di mi?

4 yorum:

lobelia dedi ki...

=(

Orfoz dedi ki...

Yazık olmuş bu tatlı canlıya...
Daha güzel ve huzurlu hayatlarda can bulur umarım .

Hono Lulu dedi ki...

ölmedi lan!

pudra dedi ki...

çıldırıyorum hayvanlarla alakalı olumsuz haberlerde.insan için bu denli üzülemiyorum bende bir sorun var galiba