Pazartesi, Haziran 15, 2009

Ôdishon..

Koroshiya 1, hani şu Ichi The Killer. Yahu Kill Bill'e bile esin kaynağı olmuş böylesi kült bir filmin yönetmeni bu Audition saçmalığından utanmadı mı merakım bu. One Missed Call'u bile kabullenen şu bünyeye ayıp değil midir?

Yanisi hayatım boyunca izlediğim belki de en kötü filmdi. Kuru entel arkadaşlar film için 'geriyor' demişler. Haklısın arkadaşım, beni öyle bir gerdi ki, "Ne zaman korku öğesi çıkacak lan?" deyi deyi bulaşık süngerine döndüm. Metaforlar varmış bir de, hay senin hayatının en güzel kısımlarını metaforlar götürsün. Hay senin düğününde Immanuel Kant piyano çalsın.

Film zevkime güvenen arkadaşlarıma rezil olmamda da Takashi abinin katkısı büyük, zaten çekik gözlüye güvenen bu mankafada hata, anlamalıydım Fukuyama'nın Obama'ya oy vermesinden.

2 yorum:

travis and tyler durden dedi ki...

Kiri kiri kiri!!!

vaftiz boba dedi ki...

sikeyim $imdi yorum yapmam gerektigini hissettim sdkfjskdfjdskjsdf bak yorumuma:

sdkjfsdhjkfalsdhfsadjklhfskdjalhfkjsdhkdjshfkjsdhfkjsdhflkjhgksdjflhgsdflkgjhsdfgkjhsdmnbzxcnvmöbxzcmvnöbxzcmvnbxbz.xmçöbzx.çcöbmzxcbmnögnawrbıutqwrtoyqwetrıuqwetqwpoıtqwet902q345890235