Pazar, Haziran 14, 2009

"başka evlerin duvarlarına başka takvimler astım"

birileri öss derdinde, birileri aşk. birileri ayaklarını suya sokuyor, birileri akvaryumlarının fişini çekiyor.

biliyorum ki yaz, mungan'ın da dediği gibi, geçer. çünkü bana zaman, erimiş sade dondurmaların külahları yıpratmasından başka bir şeyi hatırlatmıyor. ve uyuzluk olsun diye, tekil çıkıntılık olsun diye, kasıntılık diye değil; öyle olacağını bildiğim için tekrar ediyorum bıkmadan:

yaz bitecek ve ölü sarı yapraklar parkları bahçeleri sardığında anlaşılacak, yazık. yoksa size demedim, o kadar değerli değilsiniz artık.

6 yorum:

kukuletalı dedi ki...

yaz mevsimini protesto ediyorum ben de!
bu arada murakami yorumuna cevap yazdım. yasunari kawabata'yı ise bir kenara.

lobelia dedi ki...

daha ben doğucam, bu ne acele.

Wereyda dedi ki...

@kukuletalı,

okudum, teşekkür ediyorum. ama ben sizden daha sık yazıyorum. :)

@lobelia,

tamam yahu sana bir şey demedik. :)

lobelia dedi ki...

bana demiyorsun da, yaza da deme.

Wereyda dedi ki...

ben yazları sevmiyorum ama.

lobelia dedi ki...

evet baya sevmiyorsun, belli oluyor =)