Salı, Mayıs 05, 2009

"neyi bıraksam aklımdan bir suya karışıyor"


Üç yıl sonra mıydı bilmiyorum
ama ekim'in onbeşiydi biliyorum
ekim'in onbeşiydi ama
ekim'in onbeşinde ne oldu bilmiyorum
herkesin sular gibi dağıldığı ama herkesin

..
Turgut Uyar, Bıktım Böyle


cevizaltı'nda cevizlerle misket oynuyorum duruyorum. bakmak var, misketler gidince toprağa alışıyorum. yürüyorum ve kuyruğu jiletli uçurtmalar telefon tellerine takılıyorlar. dedem gidince dut ağaçlarına alışıyorum. koşunca maşasına takılıyorum mangalın, ağlamak var. kuşlar gidince karnemdeki "iyi"lere alışıyorum. önlükler üniformalaşıyorlar, duraklar kalabalık, yollar gölgesiz. sabahlar gidince yalnızlığa alışıyorum. reddediliyorum: zamiri ağlamanın. gökyüzü gidince yalnızlığa alışıyorum. barlara gidiyorum çok bira içiyorum, beklemek var. asık surat gidince şarkılara alışıyorum. votka bardaklarına yaz geliyor, sarılmak var:

sen gidince hiçbir şeye alışamıyorum.

3 yorum:

Christopher dedi ki...

If you can understand my speech, I think that the photography is amazing. There are even too many pros to list.

lobelia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lobelia dedi ki...

öyle şeyler görüyoruz zamanla.