Perşembe, Mart 05, 2009

"mpu"

"home is a sadness, not a place"

birini çok özlemenin, insanı yalnız koyan yanetkileri varmış. -mış'lı konuşuyorum çünkü öğrendim bunu, 2 günde hem de. bakıyorsun, tadını tatsızlıktan alan bir tadımlık geceyi geçen otobüsteyim. feribotta köpüklerindeyim denizin, susurluk'ta duruyoruz ve "seyahat başlangıç yeri izmir olup, istanbul'a yolculuk eden xxxx turizm'in sayın yolcuları.." diye bir ses yükseliyor. devrik cümleler, devrikliğimden.. portakal kız'ı tekrar okumaya başlıyorum ben ve daha 2. cümlede film kopuyor.

"o uyuyor, yatalı bayağı oldu"

birini çok özlemenin, insanı sessiz koyan yanetkileri varmış. en insan yaramız özlemek.. bir yandan herkes kendi öz'üne dönmek istediğinden, en bencil yanımız.. yani insan olduğumuzu anımsatan açılımları var özlemenin. ben seni çok özledim stra.

"wake from your sleep"

1 hafta kaldı.

-sana-

Hiç yorum yok: