Pazartesi, Mart 23, 2009

Hard Candy..

Ellen Page'i sevmiyorum. Juno'da da sevmemiştim, bunda da sevmedim. Bir şekilde beni irrite etmeyi başaran bir yanı var, belki de Matchstick Men'deki Alison Lohman'a benzemiş diye, bilmiyorum.

Hard Candy, günümüz chat alemlerinden tırsmak için geçerli nedenler sunuyor. Hani artık Mirc filan da kalmadı; öyle Zurna'dır Bursa'dır kanallar da yok; Msn Messenger diyelim biz. Hard Candy diyor ki: Yanlışlardasınız.

Günün birinde internetten tanıştığınız biri, hayatınızı mahvedebilir. Dikkat: tanışmak dedim, tanımak demedim. İyi seyirler dastiler.

1 yorum:

Fatih dedi ki...

http://siyahsinema.blogspot.com/2008/12/angela-matchstick-men-2003.html

Eğer bu tarz filmleri seviyorsan, bu filmlere ilham olmuş Leon adlı filmi izlemeni tavsiye ederim gözüm. Natalia Portman'ı izlemeni tavsiye ederim, hem de 13 yaşlarında...