Cumartesi, Şubat 28, 2009

"tanrı kilientele'yi korurken cömert davransın"

the clientele, bazen durup düşünüp, "çok önemli" dediğim bir grup. alasdair maclean'in derinden gelen o sesi, belki son albümlere doğru yitirdi ulaşılmazlığını ama, kilientele halen çok ama çok önemli bir grup. mel draisley desen keman mı çalıyor, ruhuma mı işliyor belli değil. sakin bir cumartesi gününü bazen bir karnavala, bazen de bir matem yerine dönüştürebilir kilientele. tanrı onları korurken kanatlarını kullansın. avuçiçleri üşümesin. boyunlarını kaşkollarla örtsün tanrı.

oturdum ve en sevdiğim kilientele şarkılarını sıraladım. şimdi sırada onları ifşa etmek ve paylaşmak var. bi' de gelmelerini beklemek..

15. Share The Night
14. Joseph Cornell
13. The Evening In Your Eyes
12. Last Orders
11.
House On Fire
10. I Hope I Know You
9.
Reflections After Jane
8. K
7. Here Comes The Phantom
6. Somebody Changed
5. Isn't Life Strange
4. Everybody's Gone
3. Ariadne Sleeping
2. Voices In The Mall
.
1. Dreams of Leaving

mayfeyvıritkilientelesongs

9 yorum:

Egoluxferre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
divina dedi ki...

Ya ama Saturday... Benim en sevdiğim o sonra da Reflections sanırım.

Wereyda dedi ki...

efendim saturday'i koymak istemedim, bana hep cumartesi'leri anımsatıyor diye. başka bir yazıda bahsedilir artık ondan.

Bay Kerahet dedi ki...

dosya bulunamadı :/

Wereyda dedi ki...

demek ki 15 kez indirilmiş :)

Siya Siya dedi ki...

bi daha ister miyiz? bence isteriz..

Hono Lulu dedi ki...

elbette isteriz. net sorunları yüzünden indiremedik ağabey. bira. 1.80 tl.

Bay Kerahet dedi ki...

dosya hala bulunamadı!

o kadar da heves ettiydik ya, neyse (:

f.celik dedi ki...

bu sarkıları hatta bı cok yerdekı sarkıları tekrar upload edermısın dostum.arar arar dururum.durup kosede beklerım..