Cuma, Ocak 02, 2009

Mr Zeus..

4 koca sene aynı sırada oturmaktan zevk almanın adıdır Nâzım.. Bir insana özenmenin, daha doğrusu, bir insanın davranmak konusundaki uzmanlığına imrenmenin tanımıdır. Ukalâlığından zevk almanın, eleştirileri dikkate almaya başlanması gerektiğinin ve dostluğun adı. O da biliyor ki ben hep madalyonun serseri tarafı olacağım; fevrî, asi, başına buyruk, küfürbaz, üzümü de bağı da bağcıyı da döven bir asaletsizliğimdir bende kalacak. Ders çalışmam gerekirken basketbol oynayacağım ya da dinlenmem gerekirken bira içeceğim. Hey Nazo, biliyorsun ki spor programlarını seyretmiyorum ve artisim. Biyoloji dersinde sıra altında şiir kitabı karıştıran alter egom, bomboş bir sinema salonunda sana fıkra anlatıp ağzı dolusu kahkaha atan ilkel'imle ve sinir stres sahibi öküz tarafımla aynı yerde konaklamaktadır. Ben, senin sırtına yumruk atarken haz aldığın bir adamım ve ahah evet çok acıyo be.

Hatıra kolajından yansıyanları sana yüzyüze anlatırım, şimdi gidip anlam kazanmam lâzım gelmekte. Ne cep telefonundaki Zeus'u ne de Bilankoç'u unutmadım adam. Şimdi gidip en pahalı tişörtümle bar tuvaletlerinin zeminine uzanmam lâzım gelmekte. Ne Yetimoğlu'nu ne de Grange okumalarımızı unutmadım adam. Şimdi gidip seni daha çok sevmek için sebepler aramam gerekmekte.

sınavda kopya için dirseğine vuran ikircikli dostun, free

4 yorum:

serdümen kuzu dedi ki...

"...neyse sonra aradım ben kızı, tamam mı moruk..." (gevrek)

hehe, güzel insan.

lobelia dedi ki...

Yorumsuzsunuz, yorumsizsiniz. Ayrıca bizden daha iyi kopya çekiyordunuz. Evet, kıskanç bir insanım. Severim sizi megolamanlıklar.

Adsız dedi ki...

burusuk paralar var cebinde adam,tutune bulanmislar..
ceketinin cebi yine delik,silgin astarinda..
sumuklu mendillerini siranin altina atmissin,dudaginin kenarindaki kivrim zeka seviyen hakkinda ipucu veriyor ve hepsinden onemlisi kalf kasin var be adam,"oynamissin belli"..
annenin hazirladigi,folyo'ya sarilmis sandviclerin yok senin,iki cift corap giymezsin..
"cikalim mi" diyorum,"kosalim mi" diyosun..
ben ayrintilardayim adam.
sen uzaktasin.
bil'e'nkoc olucak o..
ahah..
adam,
cabuk gel..

nike dunk dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.