Cuma, Ocak 09, 2009

8 Songs..

6 gün sonra yoldayım, 7 gün sonra İstanbul'dayım. 8 şarkı ile şu anki hislerimi ifade etmeye çalışayım. Bakayım bakayım.

Piano Fire: Sparklehorse'un It's A Wonderful Life albümünden bir Mark Linkous - Pj Harvey çalışması. Sparklehorse'da beni içine çeken, asla ama asla bırakmayan bir şey var. Böyle teklifsiz, ısrarsız bir naiflik. Zamanı durduran cıvıltılarıyla kuşlar.. kuşlar.. kuşlar..

I Was Just Thinking: Kısacık bir Max Richter parçası.. Tuşlara dikkat.

My Funny Valentine: Sorry I Made You Cry albümünü de sevdim The Czars'ın..

Farewell Your Heart: Sparklehorse ile yollarını ayırıp, "Sol Seppy" olarak yoluna devam eden Sophie Michalitsianos'un solo albümünden bir parça.. Bu fotoğrafı da çok sevdim, o berenin benzeri bende de vardı ama Ankara'da kayboldu, yazık oldu. (Albümdeki favorim Loves Boy olsa da, bu şarkının bana çok önce biri tarafından yollandığını hatırladım, ondan koydum.)

Bira: Golatkin'in içmek için sebepler sunan parçası.. Bilirdin Bilmezdik'ten daha çok seviyorum onu, sonra gidip gene bira alıyorum.

The Same Mistakes: The Cooper Temple Clause'un en sevdiğim parçası. Evet böyle sert şeyleri de sevebiliyorum.

White Winter Hymnal: Bu şarkı çok güzel. Dillere pelesenk edilesi.. 9 kez "I was following" diyor ve Fleet Foxes'a teşekkür ederek karlı yollara dalıyoruz..

10,000 days (Wings for Marie pt. 2): Maynard James Keenan'ın 27 sene -takribi 10000 gün- felç kaldıktan sonra hayatını kaybeden annesine yazdığı bir ağıt, bir bir 'bir şey' sadece.
You're going home.

1 yorum:

Böcek dedi ki...

müzik dinlemeyi biliyorsun evet:)