Pazartesi, Aralık 22, 2008

The Notebook..

Evet, Ryan Gosling benim oyuncum; kimilerini yıkıp geçen The Notebook benim filmim olmasa da.. Evet, "seni bir kez kaybettim ve ikincisine de alışabilirim sanırım" ve evet ve evet -yok evet mevet. Bir onu bir bunu seven kadınlardan ve erkeklerden çok fazla var. Bazen ben de onlardan biri oluyorum, sonra tiksiniyorum, sonra yine oluyorum, yine tiksinti, yine-yine: Mazoşist zamanlarımda izlediklerimden, önümde salak bir Moleskine, yırtık bir sayfa..

Hayır hayır daha yırtmadım hiçbir sayfayı ve yine tiksinti. İçimdeki longoz terfi bekliyor ve hayvanat bahçelerimden geçiyorum elimde bir not defteri de;

Hayır hayır yırtarım da demedim. O kadınlar çok erkekler fazla ve kadınlar ve erkekler ve tiksinmek ve ve ve ve ve: Ne?

- Hayatın uncut versiyonu yok mu ?

2 yorum:

cerenimiss dedi ki...

noah-Seni bir kere kaybettim.eğer şimdi terketcek buna dayanabilirim tekrar ;)
Saygılar efenimm =)

Wereyda dedi ki...

Teşekkürler, bilmukabele.