Çarşamba, Aralık 24, 2008

Mr Maynard..

İusozluk.net'de tanıştık bu adamla.. Tıpkı DodotheBird, Polente, Gibbering, Recall, Morado, Tatito vd'leri gibi. Onlarca sözlükte takıldığım ama her birinden de sıkıldığım bir dönemdi yine, uyuz uyuz yazıyordum. Başta pek birbirimizi sevdiğimizi sevmedik, hatta hırslandık, bilendik, uzaktan uzaktan pis pis baktık. Sonra bir gün tesadüfen dikkat çeken bir Msn iletisi sonrası random gülmelerle dolu uzun uzun konuşmalar başladı. Benzer şeylerden benzer tatlar aldığımız zamandı sanıyorum: bunun suratındaki 'gizli gevrek gülümseme'nin devrik devrik takıldığı zamanlar yani. Tokuşturulan bira bardaklarının masaya vurulduğu ân'a denk gelen sıradan bir Comfortably Numb kafasının, birbirine yakınsayıp sonrasındaki birbirlerinin tümleyeni hâline gelen hadiselerin olduğu birkaç sene öncesi işte.. Öyle sanıyorum ki tanıştığımız günden bu yana içiyoruz ve bizi ayakta tutan da bu değil. Hayır hayır, alkol dayanıklılığımız ya da otobüslerde Everybody Knows'u söylerken bize şaşkınca bakanların yüzlerindeki İran Şeyhi de değil. Birbirimize haber etmesek de aynı bara gidip- aynı şarkıları dinlerken- aynı tavlayı oynuyor olacağız ve bu güzel. Yanımız, önümüz, sağımız, solumuz aynı. Lafmacun.org günlerinin yerini şimdi blog aldı. Bu adam ve bu adam gibi güzel adamlar, insanlar yine bira içip, Lazca konuşarak geçiriyoruz günlerimizi.. Ben İstanbul'da oldukça.

Artık sözlüklerde yazmıyorum.

Blogum fazlasıyla yetiyor. Dallas Mavericks Los Angeles Lakers'a yenilmeye devam ediyor ve Mr Maynard elinde Skol ağzında bir Lodos Denizcisi içini bir kama gibi çizen; gevrek gevrek gülmeye devam ediyor..

10 yorum:

Fatih dedi ki...

Emre Altuğ'un gençlik yılları. :)

Serkül'ün En Yakın Arkadaşı dedi ki...

Bu fotograf bana ait degil!!! Sevgili Wereyda, sizden boyle $eyler beklemezdim:(( Gercekten uzdunuz ve hirpaladiniz. Peri$an haldeyim, beni Kadikoy rihtimdan almaniz dilegiyle... Sevgiyle kalin.

pudra dedi ki...

lazca konuşarak?

Wereyda dedi ki...

"Eayriluk defteruni, elumuze verduler" gibi sevgili Pudra :)

pudra dedi ki...

ben de laz dili sanmıştım
gel=mohti
buraya gel=komohti

gibi heyecanlanmıştım.

Wereyda dedi ki...

yok bizimki sadece taklitle sınırlı :) lazız galiba? :)

Müslüm Gürseks dedi ki...

arkadaşlar buradaki adam (resimdeki adam) benim mahalleden tanıdığım ve saygı duyduğum ağabeylerimden orhan'dır. lütfen, google image search'te ilgili kutuya "adam mahalle delikanlı" yazarak arattığımız ve bu vesileyle bulduğumuz fotoları kullanmayalım kendi yazılarımızda ve blog yazılarımızda da.

eğer o foto kalkmazsa ağabeyime haber vereceğim ve gerekli işlemleri yapacaktır.

pudra dedi ki...

evet:)

Wereyda dedi ki...

"haçan" diyesim gelir :) ahah. yok attila ilhan ne demişti: haçan ölesim gelir, bu daha iyi.. arkadaşlarımla lazca kursuna mı gitsek nedir?

Serkül'ün En Yakın Arkadaşı dedi ki...

Kemal Dervi$ :)))