Perşembe, Aralık 18, 2008

Bilardo Oynayan Kadınlar..

Bugün Uğur'la gene karambol oynadık, o kazandı.. Zaten başkasıyla da oynamaktan haz almıyorum. Yanımızdaki masada 4 adet dişi, amerikan bilardo oynuyorlar.. Yahu ne güzel şey, böyle bakıyorsun ciddiye alıyorlar, biliyorlar filan nasıl ince görülür, nasıl heyecan yapılır- hoşuma gitmedi değil. Ha, Bezik Oynayan Kadınlar'a rakip değiller, haşa.. [Kadınlar, brikolcüdürler] Yalnız senelerdir serserinin zaman geçirme edevatı muamelesi gören bir bilardo gerçeği var bizde. Türkiye'de hâlâ spor olarak kabul edilmemesi ne komik. O Raymond Ceulemans'ı yenmiş adam Semih Saygıner İtalya'daki bilardo liglerinden birindeki bir takım için ter döküyor, şaka gibi.

Gidin oynayın abiler ablalar. Öğrenirken eğlenmenin tadı bilirken yenilmekten daha fazladır. Eldiveninizi takın, parmaklarınız mavi mavi olsun oyun bittikten sonra, yıkayın filan. Ortaokuldan beri bilardo oynuyorum ve bu işte iyiyim. Bakmayın Uğur bu kez şanslıydı, ben de zaten hep yan masaya baktım, yoksa yenerdim. Rakip filan olun bana, eheh.

Hiç yorum yok: