Çarşamba, Kasım 19, 2008

With Strangers..

Life Goes on bana sanırım son günlerde duyduğum en güzel parçayı yolladı. Little Joy'un With Strangers'ında tüm o yabancılaşmayı, tüm o yabancılıkları tadıyor gibi oldum. Bunda parçanın isminin de etkisi var elbette. Hafızaya aldıklarıyla ayakta kalıyor zihin, bedense 404 Found raporu yolluyor ara ara.
Koluma sigara basmıyorum. Çok da kafama takmıyorum aslında. Yabancıyım, yabancılarla bu dünyada, ganyanım düşük de olsa hep son ayaktayım. Ne de olsa hayat devam ediyor.

- Hikayeler anlat..
- Geldiğim yerde sadece şiirler okunur..
- O zaman şiirler anlat.

2 yorum:

Siya Siya ya da Life goes on.. ya da blogundaki adsız olayım beni de seveceksen:) dedi ki...

"-bunlar nerden aklına geldi?
-gelmediler, onlar hep aklımdaydı!
-çok güzel.
-aklımdakiler, aklıma sokmaya çalıştıklarınızdan daha güzel.."

Bazı hikayeler sıkıcıymış, bazı yabancılar çok yalancı! bazı yabancılıklar çok tanıdık, ama hayat hep bildik şekilde devam ediyor..


( bu kadar utanacağımı düşünmemiştim ama:) )

sing a song dedi ki...

saçımızı süpürge edelim, arşivimizi önünüze serelim, nerede bi yabancılaştıran, boğan, bunaltan, yoran şarkı varsa posta kutunuza bırakalım, sonra siz kalkın, bir başkasına hata raporu verin. nıc, olmadı bu.