Pazartesi, Kasım 24, 2008

My Heart Might Stop..

The Black Heart Procession sevgim her gün daha da artıyor, yavaş yavaş ulaşılmadığı için efsane sayılanlar listeme giriyorlar. Murdar edemiyorum, her seferinde bir yerimden yakalayıp silkinmemi sağlıyorlar. İsimlerine yaraşan müziği yapıyorlar ve bunu yaparken teklifsizler. Ben içimden geldiği gibi yazıyorum ama zaman zaman rötuşları, Ü Dönüş'lerini seviyorum misal, bunlarda o yok. Dürüst, temiz, kırılgan ve güçlü notaları, çok fena sözlerle tamamlıyorlar. Haavi bile "Çok gerginler" diyebiliyor ki kendisi öyle etiketlemeyi pek sevmiyor. Dışarıda yağmur solo atıyor ve toprak sadece ıslakken güzel kokuyor. Nankörüm çoğu kez.

Durmalı kalbim.

2 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

Emiliana Torrini yapmış bir şarkı bunların yazılacağını biliyormuş gibi: Heartstopper

Wereyda dedi ki...

Onu dinlemedim ama çok dinlemek isterim : )