Cuma, Kasım 21, 2008

Fraktal..


lim
sevda -> ∞

Mahsun Kırmızıgül denklemi bu. Bu Sevda Bitmez hadisesinin matematiksel izahı var görüyor musunuz; lâkin ben bu matematiğin pratize edilemeyişine çok fena gülüyorum bazen. ikikereikidört totologlarıyla çay içiyoruz bir gün, hem daha o zaman Muğla Otogar'ına yeni inmişim, bakakalıyorum giden otobüsün ardından, bir paket en ucuzundan sigara, birkaç damla en ağırından gözyaşı, birkaç yabancı en yabancısından etrafımda, birkaç km kaç metre yapar diye soran bir akıl ki fiyakamı bozuyor... e eh; işte öyle çoklu yalnızlık denklemi kuruyorum ben de kendi kafamda.

Aslında olay -> şu. Giderek küçülüyor her şey, küçülüyoruz biz ve bu bize ne tür bir silah kazandırıyor bilememek ben.

Şiir gibi olsun. Şiirle bitsin.

{Memorandum: 1- Halamın artık ne zaman evleneceğimi sorduğunda, annemin yalan söylememek için kıvrılan dudağının köşesinde patlayan ilkokul}

Hiç yorum yok: