Pazartesi, Kasım 03, 2008

Fakülte önlerinde sigara içmeyiniz..

İşte fakültemin önü. Muğla Üniversitesi Resimleri diye bir yerden buldum. Buradaki insanları tanımıyorum. O merdivenlerden iniyorum, o duvarın üzerinde oturup kahve ve sigara tüketiyorum. Sonra hiç olmadık bir zamanda, kulağımda birtakım sesler peydah oluyorlar. Şu soldaki arkadaş duymuyor mesela. Sağdaki arkadaş duysa da çok ilgilenmez zannediyorum. Olur olmaz sesler bunlar; zararlı sesler. Hemen arkadaki fakülteye koşmak gibi bir his ile dolduruyorlar beni. O fakültede de herhangi bir ses bulacak beni, biliyorum. Az kaldı, biliyorum.

Mesela son cümledeki sesler bütününü ele alalım.
Bunu Reconstruction'da dinlemek lazım aslında ama tutamıyorum kendimi. 'Dinleyiniz, imanlayınız' diyorum Haavi tabiri ile.. Gökova'ya kaçıp birkaç bira içmek istiyorum. Köyceğiz'de bir göl kıyısında acelesiz zamana bırakmak istiyorum acelemi. Hayata aceleyim, hayata acemiyim.
Buyursunlar efendim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mükemmel sona iyi gidecek uvertür..

Wereyda dedi ki...

Teşekkür ederim, bi' de "adsız" yerine herhangi bir nick kullanırsanız bir kez daha teşekkür ederim.

Fama dedi ki...

bu filmi bul bana firad bu filmi bul!

bir de havalar yeniden güzelleşti sanki "akyakalı içme zamanları"na dönülmek isteniyor.