Salı, Kasım 11, 2008

Biliyorum beni biraz kaba buluyorsunuz ama..

Çünkü biraz öyleyim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kabalığın aptallığından biraz. biraz da şaşkınlığından. ama en çok kendini diğerlerinin kendini önemsediğinden biraz daha fazla önemsemenden.
ya.. böyleyken böyle

Wereyda dedi ki...

Sağol Adsız. Seni de önemsiyorum ben, canım benim.

Adsız dedi ki...

Hayır önemsemiyorsun. (Çoğunluk gibi) benim varoluşumu kendin üzerinden kabul ediyorsun. Kelimelerin büyüsüne kapılmış bir sürü edebi erkek gibi ben de senin yaratıların için malzemeyim sadece.

Bi de kötüsün; onu söylemeyi unutmuşum. (seni sevip terslenmiş biri olarak söyleme cüreti buldum bunu da.

senin için "adsız" olmak benim seçimim değil senin "atama"ndı.

Wereyda dedi ki...

'Kelimelerin büyüsüne kapılmış edebi erkek' tanımlaman da senin [her kimsen] beni kendin üzerinden kabul ettiğin gibi bir anlama gelir ki, insanız işte çelişiyoruz kendimizle.

Bi' de kötüymüşüm, teşekkürler herkes kadar. En azından tespitin bu kısmını algılayabiliyorum.

Beni sevip terslenmek konusunu hiçbilmiyorum ve aydınlatılmayı bekliyorum.

Seni ben atama'dım, sen kendine bir isim vermemişsin.

Sen, sen, sen. Burası 2. tekilşahıs kaynıyor yahu. : )