Cumartesi, Ekim 11, 2008

"Mırın Kırın" ya da "Babazula Konseri" ya da "Biz Size Aşık Olduk"..

Bakıyorum.

Akyaka'da böyle bir tuz.. saçlarımda tuz. Annemi özlüyorum, özlemi anniyorum evet. Sonra bakıyorum Murat Ertel bile yapay, aşkta korunma yalan. Bakıyorum daha da yaklaşıp, yeni sayfalar açmaktan bahsedenler filan. Yeni sayfalarmış; herkes Ergüder Yoldaş oldu be.

Kaldıramıyorum.

'Azmaklara değiyorum ayaklarım.' Kıyıya ölü balıklar vuruyor.
Svefn-g-englar çalıyor kafamın içinde; arabadaysa Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming.

Çok fazla insan yok şu sıralar aklımda. Çok fazla şey de: Oksijen, "babamız bizi sevmedi" ve sivrisinek ısırıkları'ndan başka.

Kaşınıyorum.

3 yorum:

soida dedi ki...

öhö-öhömm!
karşılıklı göbek dansları kıvırmalar felan..
bir çengiye aşık olmak felan..
e bunların hepsi yalan.

Adsız dedi ki...

yalanmışın olm sen

Wereyda dedi ki...

Adsız,

bundan sonra "adsız" yorumlarınız yayımlanmayacak. Bu son olacak, öğrenin, azıcık medeni cesaret gösterin diye, örnek kabilinde son kez yayımladım. Ayrca ben yalanım, sen pek gerçek görünüyorsun buradan.