Salı, Eylül 16, 2008

Vur ha!


8 yorum:

Afterglow dedi ki...

Tamam bu senin blogun.İstediğini yazabilirsin.Burada kendini anlatıyorsun ama cahilliğini,küçüklüğünü deşifre etme bence.Sen o insanı anlamayı bırak sorgulamaya bile yükselemezsin.

Wereyda dedi ki...

Afterglow,

bir blog post'una yorum yazarken blog sahibi ve onun bildikleri ile bilmedikleri hakkında azıcık bilgin olsun derim; hani bardağın dibini dolduracak birkaç kelam edemeyeceksen ötede kal, zırvalama. Cahillik, küçüklük, anlayamamak, sorgulayamamakmış: Dediklerinde anlam bağı bile yok yahu, bu ne boşboğazlık, ne berbat belagat, ne şebekliktir. Anlamadan sorgulanabilen bir şey var mı ki ben sorgulayamazmışım da cart curt.

Eleştirilecek bir şey yok ortada, hanisi alıntı, hanisi paylaşım. Dediğim gibi ötede kal. Sevmedim tavrını da duruşunu da.

Serkül'ün En Yakın Arkadaşı dedi ki...

sdfhjsdfjhksdf dur dur. afterglow efendi, profilini falan inceledim az evvel. Dali'nin Persistence Of Memory'si fotograf kisminda yer aliyor.

"Hakkimda" kismin soyle:
"Herkes kahkaha atar,ben somurturum,espriyi anlamadı sanarlar,asosyalim insanların en uzağına giderim,düşünürüm konuşurum kızarlar,gülerler,öyle ya onlar boş insanlardır,ama nerede ben gibiler yoklar,zekiyim,ama çekemezler,okurum,yazarım,güler geçerim,kırıp dökerim,suluyum,ciddiyim.Duygusalım,kafaya takarım,pişmanım.Unutmam,kazırım.Üzgünüm..."

Gozde kitaplarin arasinda Sofi'nin Dunyasi var, gozde filmler zaten V for Vendetta ve Zodiac'tan oteye gidememis.

Tum bunlari mekanizmanin icine atiyorum.

E peki arkadas, Wereyda'yi elestirmeye(sizin gezegendeki elestiri) cabalamanin nedeni olan "algida gecicilik"i gectim(algida gecicilik), Dali senin neyine be?

"Herkes kahkaha atar ben somurturum" bik bik bik. Hay Age Of Empires madencisinin eline dusesice. "Altin yaptim sana, takarsin."

Blog'unda "Seker Degil Ramazan!" diye baslik var abi. Sen su haldeyken tanriyla ilgili tum gevseklikleri sunabilmis bir adamin eserini "avatar" olarak kullanacak tiynette birisin. Ramazanmi$. Dayim. Salvador-dayim.

TDK'nin linkini verip "entelektuel"in yazilisini ogrettigin yazinda "birsey" diye "bir sey" kullanmissin. "Sizede guluyorum" yazmissin bi' de yazinin sonuna. sdkjfsjkdlfsdf. Adamin neresinden kan aliyorlardi lan bu filmin sonunda?

Git bi' Haavi oku, Wereyda'nin tum yazdiklarini oku, bu iki adamin etkilesimlerine bak, nedir ne degildir bi' anla bakalim.

Cahil Wereyda! Amina kodumu kucugu seni ya!

Birazdan Wereyda'yla birbirimize bakip masturbasyon yapacagiz. O sure icerisinde esenlik icerisinde yogrulmani temenni ederim guzel kardesim.

Artist seni. Dayim. Salvador-dayim. 20 ocak 2009'a kadar.

cakifaki dedi ki...

afterglow arkdsa ktilyorum hakli yni bence keske herks onn gbi blncli olablse yni bnce sahsi fkrim bnim

Afterglow dedi ki...

Süleyman Şah hakkında dalga geçer gibi yazdığın yazı zaten o konuda birşey bilmediğini gösteriyor.Hem nereden biliyorsun ki blogunu takip etmediğimi?Seni blogundaki kadar tanıyorum.Cahillik,küçüklük,anlayamamak arasında anlam bağı aramışsın.Bence arama bulamazsın.Bunlar senin özelliklerin.Mavi gözlü,uzun boylu falan gibi.Bunlar arasında da anlam bağı yok.
serkülün yak arkadaşınınında yazdığı,torba değil ki büzesin ve oluyor bazen böyle şeyler bloglarınada baktım.Çok zekice(!) şeyler var.Zaten resminden de -oysa eğer- 16 yaş altı olduğu anlaşılıyor.Age of Empires oynuyor heralde bu aralar kafasıda bulanık.Takmış benim avatara.Bu yaşta google dan bu resmin ismini bulabildiğine sevindim.O resmin bir anlamı var,o resim bir şeyin sembolü.Salvador Dali nin kendi resmini koymadım ben oraya.Onun hayat felsefesininde tümünü yansıtmıyor bu resim.Sadece zaman hakkındaki görüşünü yansıtıyor.Ayrıca ben entellektüel yazanlara değil senin gibi kendini entelektüel sananlara güldüm.

Wereyda dedi ki...

AHAHAHAHHAHA!

Afterglow, yorumunu kasten yayımlıyorum ki gülecek bir şeyler çıksın. Sen blog yazma, yani hiçbir şey bilmiyorsun be. Görüyorum ki hayatında şans'a ihtiyacın olacak. Enderemiroğlu'nu bir araştır sen, hahaha, haydi görüşürüz.

Serkül'ün En Yakın Arkadaşı dedi ki...

{~.~]
Sag yanakta yastik izi var dikkat ettiysen. Diger yanak Michael Phelps yanagi.

Burak dedi ki...

Şenlik ateşini yakmışsınız canlar. Okuyan ama ısrarla anlamayan insanı almışsınız, topaç etmiş çevirmişsiniz de haber vermemişsiniz kızarım size. Kendisine Serkül'ün Dali'den esinlendiği Kutalmışoğlu isimli efsane resmi tavsiye edeyim, önünde saatleri erittim. Ayrıca Wereyda, sana böyle önüne gelen laflar hazırlıyor ya hasta oluyorum, çok özeniyorum. Evimizin Mahmut'u oldun lan. Son not: Aftergülüm, noktalama işaretlerinden sonra bir boşluk kullanmak Anadolu Selçuklu'larından günümüze kadar gelen ender yazım kurallarındandır. Mat.