Salı, Temmuz 29, 2008

Bir Doğa Kanunu..

- Hayır, benim bu konu hakkında hiç bilgim yoktu. Onun orada olduğunu bile bilmiyordum, hem bilsem, oturup tüm gece kitap okur muydum sizce? Bana haksızlık ediyorsunuz Sayın Yargıç, bunun adı haksızlık.
- Savcının iddianamesinde belirtildiği üzre, eve geldiğiniz saatlerde ağlıyormuşsunuz Bay Wereyda, bunu nasıl açıklayacaksınız? Söz, savunma avukatınındır.
- Evet ama bu sadece insanî bir refleks.. Hayır, hayır diyorum size Sayın Yargıç, kesinlikle bilmiyordum.
- Belki saklanmıştı? Belki de, durun durun.. belki de biliyordunuz. Yatağınızda sigara içip saatlerce iç karartıcı, avant-garde eğilimler olduğunu söylediğiniz o aydın züppeliklerinin lanet okunası ürünlerini okudunuz. Yok soyut dışavurumculukmuş, pop art'mış, happeningmiş.. Siz, Bay Wereyda..; siz koca bir yalancısınız. Bunu reddettiğiniz takdirde, çalmayan cep telefonunuza saatlerce baktığınız, yine o pek lirik müziklerle, alkolle ve sigarayla "anarşik hisler denizine dalmak" diye tanımladığınız saatlerinizde gözlerinizin kapalı olup olmadığını soracağım size.
Cevap verin Bay Wereyda, onu ne cüretle görmediğinizi iddia edersiniz? Ready-made mi? Bakın hala şaşkınsınız.. Size biraz zaman tanıyacağım.

Sonrası..

- Berraklaştı şimdi. Onu göremememin nedeni, onu yaşıyor olmamdı.. Her ân aslında benimleydi değil mi? ..suçumu kabul ediyorum Sayın Yargıç: Yalnızlığımın bile beni terk etmesinin tek sorumlusu benim.

Hiç yorum yok: