Cumartesi, Haziran 21, 2008

Ve "Bunları Elbette Çabucak Geçelim Sevgilim"..

Aslında seni seviyorum.
Seni seviyorum'un yapışkanlığını, ayağa düşmüşlüğünü söküp alıyor o 'aslında' takısı, evlilik sezonu da açıldı, yazın herkes 'mutluyuz' diyor.. İlgilenemiyorum onlarla pek, çünkü seni seviyorum ve bu bazen yetiyor. Çok zor değil.
Zor olan saklamaktı, konuşamamaktı, söylememi bekleyen gözleri karşılıksız bırakmaktı: Ama bitti. Seni harbiden seviyorum be.

Uykusuz günlerin ertesinde aynaya benimle bir bakışın var.. Tırnakiçlerimi temizlerken efendice susuşun.. Keçeli kalemle çalakalem duvarlarıma değiyor adın. Eroin rengi bir kedi şimdi gökyüzü, Mart'ı beklemeden taciz ediyor ruhumdaki kırık pesüsü.. Okuduğumu unuttuğum kitapların aralarından saçların çıkıyor.

Seviyorum seni, sadece bana ait olan yalnızlığım, iyi ki varsın.

8 yorum:

KRISTENSENN dedi ki...

Bunlar kendine şeyler belki ama "bu mısraı gördüğümde sessiz kalamama hâli"yim desem, "güzel bir çingene yalnız başına dolaşmalı kırlarda, bu mısra okunduğu zaman" desem, sanırım anlaşılırım.

Wereyda dedi ki...

Biliyorum bu.

Anlaşılamamak sadece anlatamamak/anlayamamak ekseninde işlemiyor; bu, "rabbim kız okula gidiyor, yaşasın cumhuriyettir!"tir. Anladım.

Wereyda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
enteldantel dedi ki...

Elbette gayet rasyoneldir attan atlamak.

vaudeville for vendetta dedi ki...

dallarını uzat da ceviz cebellezi edelim.

kardeşime bak ya :)

Wereyda dedi ki...

abi hoşgelmişsin : )

vaudeville for vendetta dedi ki...

bin çeşit tesadüfle harbiden hoşgeldim. bi duble buzlu mazot, sigaram, şimdi tepeden tırnağa okuyorum kardeşim. eyvallah :)

Wereyda dedi ki...

freeaydin@gmail.com

mailleşelim abi bir ara. eyvallah. :)