Pazar, Nisan 13, 2008

Karar..

Hiçbir şey, Jeff Buckley'in "lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover, lover" diye tam 13 kez tekrar etmesi kadar acı verici değil henüz. Nisan'ın 13'ü bile. 13 kez söyledi, bedenimle işittim.
Bir Jürgen olsa "trostpflaster" derdi, dinerdim 13 kez.
Saat 12'ye kadardı, 13 kez acıdım. 13 kez, uğursuz Loki'ye inat, tam 13 kez "lover" dedi saat.
Tam 13 kez, inişi ya da çıkışı görmeden, yürüdüm.
Her şey tam 13 saniye sürdü. 13 gün, "lover" dedi saat, yoldan tam 13 araba geçti.
13 kez "Bunun adı ne?" diye sorarken buldum da, 13 kez "Boşver!" derken kaybettim kendimi.
13 kez "Evet, şimdi" dedim. "Hayır, başka zaman" dedi 13 kez zaman.
Cesaret değildi. Kemikleşen bir ağrı, bir tutku, ertelenmemesi gerek bir gerçek. Gerçekler ertelenirse yalan olur, demiş miydi biri? Dediyse de 13 kere demiş olmalı.

Artık yolun başında mıyım sonunda mı, önemi yok. Sadece, Lover.. 13 kez.

2 yorum:

Fenridal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
girl interrupted dedi ki...

''yalan yataklarında, yalan yataklarında gel beni al...''

yalan sayıklamalarda, yalan sayıklamalarda, 39 lover'ın bir günümüz etmemesi.

dolması.