Pazartesi, Nisan 21, 2008

Halikarnas'ta Geçen Yaz..

Vakti zamanında atyarışı oynayıp yüklü miktarda para kazanan ve kendisine bunu kazandıran o sevgili "Akrep" isimli atla birlikte adı anılmaya başlayan Akrep Nalan, üstteki fotoğrafta üzerindeki şu tişört gibi renkli bir insan olmuştur hep benim için. Internet'in ilk günlerinden kalma, gülümseten sitesine bir göz atın derim.
Karlar Düşer'ini bilirsiniz, onunla az boza içmedim mesela ben. Lâkin şimdi sizinle, unutulmaya yüz tutmuş bir parçasını hep beraber söyleyelim istiyorum sıcakların bastırdığı şu çook enteresan günlerde..
Halikarnas'ta Geçen Yaz, hava çok sıcaktı biliyor musunuz?

4 yorum:

Monitor de LCD dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Wereyda dedi ki...

spammer'lardan nefret etmek dostum.

Wereyda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gecmise yolculuk yapmak mi deniyodu buna. iyi geliyo insan ruhuna