Çarşamba, Nisan 30, 2008

2. Blue Ringed Octopus


Karanlıkta okusana aydınlıkta yazdığını..


Ton balığı.. Ton balığı.. Ton balığı..

Birçok şey, tıpkı Dardanel Ton gibi kandırıyor beni.. Köpekbalıklarını ton balığı diye yiyorum.. Suyu bira diye içiyorum. Yaz'ı kış sanıp terliyorum. Yaşıyorum yine de.. yoksa?


- Obtüratorden okyanus gözükmüyor..


Mordan eflatun çalan bir yanı var bu gece, gecenin. Bıktın ama; yine de zehir son raddesine yaklaştı. Haberin olmalı.. Kırmızıya sızarken siyah, turuncudan kaçarken beyaz ve mavi, aslında laciverde dönerken; anonim bir şirket kurulabilirken içimdeki acıyla ve tişörtlere baskı olmuş o agresyona peşkeş çekerken uzaktaki sen beni,


yürü ey içimdeki kristal mıknatıs. Yürü ve kucakla iğdiş ettiğin bu organizmadan toplamı.. Denkleştirici hesaplara dökülen envanter, yastığıma dökülen saç telleri gibiyken güncemde,

takdis et beni geleceksizliğimin husyelerini burduğum Nisan'a;

bana seni kat!..


- Obtüratörden ıssız ada görünmüyor!

Sağır alfabesiyle sevdim diye, gıdıklama beni ulandığım hüzzamdan..
Sadece sor ve kahkaha at:

Karanlıkta okusana aydınlıkta yazdığını.. diye!

1 yorum:

evoironi dedi ki...

dalinin çizgileriyle yolum düştü satırlarının kuytusuna..
mutlu oldum:)