Perşembe, Şubat 21, 2008

Muğla İnsanları..

Evet.. Geldik "hükmen mağlup olduğum"u belirttiğim, İstanbul'dan takribi 784 km uzaklıktaki Ege ve Akdeniz araı bir köprü olan şu lanet olası şehre; Muğla'ya. İktisat bölümünde üçüncü yılım ve hala bu boktan yere alışmakta sorun çekiyorum. Fotoğraftaki insanların isimlerini elbette vermeyeceğim (apache mode on adamları, ayağınızı denk alın lan!) ama şunu bilin ki bunlar 'güzel' insanlar. Sınav çıkışı "hassiktir" çektiğiniz, birlikte kahve içerken derslerden, hayattan ve en önemlisi kendinizden bahsettiğiniz insanlara önem verin. Ben artık vermeye başladım ve blog 'güzel' insanları saklayacak benim için. Hayat dedik ya, ölürüz mölürüz, kalsınlar burada. Internet Explorer yerini Mozilla'ya filan bırakır, siz de hayat denen sikik, netameli, dolambaçlı yolu birlikte katettiğiniz insanları en azından burada bir sayfaya bırakın. Evet, Muğla bir çöp kutusu ama ben buraya güzel bir şey bıraktım. Bunu yaptım. Cheers.

Hiç yorum yok: