Cuma, Şubat 22, 2008

Klan..

Beyoğlu'nda, Büyükparmakkapı Sokak'taki Hayat Apartmanı'nın içinde bir mabed var: Klan.
Arkadaşlarla buluşmak, hep aynı şarkıları dinlemek, hep aynı tattaki patlamış mısırdan tatmak, hep bozuk olan tuvaletinde işemek, hep Tool, Opeth, Deftones dinlemek, hep aynı kızlara, aynı garsonlara bakmak, hep aynı şeyleri konuşmak için buluştuğumuz, takıldığımız bir yer Klan..
Sahibi Süleyman Aga artık bizi tanıyor, rahatlıkla küfredebiliyoruz.. Garson kız karlı havalarda şort giyiyor, erkek olanın sevgilisi her gün orada ve birlikte Dvd'den konser seyrediyorlar, liseli gençler kuytularda ergenlik keşiflerine çıkıyor her daim; kısacası her gün güncellenen bir yer değil Klan ama tarifsiz bir biçimde seviyoruz lan orayı.. Pencere kenarındaki masada apiko vaziyete geçip alkolik güvercinleri seyretmek ya da "Hüznü Şenlendirici" içmek gayet keyifli. Yalnız son zamanlarda buraya çok fazla gelmemiz, beni biraz sıkar gibi olmadı değil şekerler.. Hani siz de bilirsiniz ki biraz değişiklik iyidir yani değil mi..
On'çün biraz Şahika, Peyote, Riddim, Kemancı, Kahve Altı olmak aldığımız havanın kalitesini artıracak diyorum ben.
Fotoğrafta Onur bana son derece asılıyor.. Öpüşmemizin an meselesi olduğu hüzünsenfonik anlar biliyorum.. Bu Onur'un mizansensever tavrı ve duruşu ile alakalı. Hem ben de soğuk değilim, Hollanda şuradan kaç km? Hahaha.

Onur: Yunan vazosunda, bildiğin sanat eserinde bira içiyor. Koltuğun köşesine oturuyor genelde, ortada/arada olmayı sevmiyor. Kaynaşık bünyesi köşelerde iyi, çog iyi, acaib iyi.
Pink Floyd'a, A Perfect Circle'ın The Noose'una ve Deep Purple'a zaafı var. Çaktırmamaya çalışıyor ama onların şarkılarında bir sigara daha fazla içiyor, sayıyorum. Bazen duygusal bir afallama yaşamıyor değil; playlist'e Soldier of Orçun'un arkasına Mor ve Ötesi koyan zihniyet yüzünden.

Duygu: İflah olmaz Opethçimiz 50lik biraya sadık. Pek üzmüyor kendisini 70lik, 100lük diye.
Genel problemi iki şarkı arasındaki sigara psikozu. Tam bunalımın, depresifliğin göbeğine vurmuşken Jay Jay Johanson - On The Radio ile böyle bir Levent Kırcalaşıyor. Yine de arada sırada tuvalete gitmesi, o sağlamlığı sabit; en az Onur (Horace O) ve ben (Richard) kadar içtiği için yanaklarını mıncırasımız geliyor.

Doğan: Alkol konusunda tamahkar değil. 3 tane içer efendi gibi evine yol olur.. Patlamış mısıra bakışı gözümden kaçmıyor yalnıııız, "Montla Sıç adamı" gibi pis bakıyor kaseye. Klan'ın durağan havasına alışık ama halen aidiyet sorunu yaşıyor.. Etrafta fütursuzca bira içip karı-kız kesen adamları mı, o adamlar tarafından kesilip doğranan kızları mı, yoksa o anda benim kendisinin kulakmemesini emmemi mi yediremiyor anlamıyorum ama o da Pink Floyd, Dream Theater duyduğunda "monakoyum" reaksiyonunu gösterecek kadar ayık, kadar insan.

Meryem: Çok ender bira içiyor; tercihi 4 şekerli sütlü bar kahvesi. Masanın en sessiz sedasız ismi o oluyor genelde. Kısa Marlboro'sundan bir tane çekip, "Ben Kent istiyorum, mümkünse de If You Were Here!" diyen gözlerle personal computer'ı kesiyor yandan.. Son zamanlar ekürisinin yokluğu onu üzmekte. Gözleri hep bi' dalgın. Sevtap Parman agresyonu da bu yüzden. Biz, tüm masa bunu biliyoruz.. Üzmüyoruz.

Anıl: Mütemadi bira tüketicisi. Kadeh kırıp özür dileyen adam; nasıl kalp kırsın.. Hep güleç, hep "kjadkşahskjdhakjs" dublajında. Benim kadar çok işiyor, benim kadar çok içmiyor ama olsun.. Bağırsaklarımız iyi moruk.. Kendisi 'size' olarak büyüğümüz. O ne derse o oluyor. Hep birlikte ceviz toplamaya gidiyoruz.

ve unuttuklarımdan özür diler iken geldik bana.. İçek lan,
şerefinize içeKlan.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Pazar günü ayin var.

dodothebird dedi ki...

bu insanların hepsinin ortak noktası popolarının olması demi$ bulundum. yorum yap deyince böyle oluyor lan! emprovizasyonum kötü mnskym...

Wereyda dedi ki...

Klân negsel yer lan.

dodothebird dedi ki...

klanda çok pis siki$ oluyormu$ :((

tatito dedi ki...

bis nie sikishemiorussss: (((((

dodothebird dedi ki...

ben badağım. seni bilemeyeceğim :(((((((((((((((((((((((((8888

megamefta dedi ki...

memeni elliyo lan