Cumartesi, Şubat 23, 2008

DodoTheBird İnsanı..

Saçı başı dağınık, bütünleşik dudaklı Doğan Bey'imizin bir Ek$i Sözlük yazarı olduğunu söylemeden geçemiycim. Müthiş müzik kültürüne sahip olmasından başka, hastalık derecesinde bilim kurgu okuru olması ilgi çekici yanları.. "DT" dendiğinde bir, "Pink Floyd" dendiğinde iki kez yerinden sıçrıyor.. Kimya mühendisi olması delirmesine neden olmadan önce şu adama alıcı gözle bakın: Size söylüyorum kızlar, güzeller, cıvırlar! Kaçan balık büyük olur ha, aman diyorum..
Kitap alışverişi için kendisine gün vereceği en kısa zamanda.. Bir de müzik cd'si istiyorum; en krâlinden bir şey yapsın, getirsin. İyi gece hocu.

3 yorum:

dodothebird dedi ki...

ünlü mü olduk $imdi, nedir?

hadi onu geçtim, itirafım var, evet, ankette "diğer" seçeneğini benimseyenlerdenim ben de; ama o diğerin ne olduğunu söylemeyeceğim, yoo...

yalamak dübürsel mayki...

Adsız dedi ki...

caps'lilere taşıyorum bu konuyu.

tatito dedi ki...

şu adamın götünü kaldırmayın lan.. kısa ve net konuşuyorum.. yeni çanak anten aldım.. ayna gibi mnskym..