Cuma, Ağustos 10, 2007

Umay..

Sokaklar uyukladı artık sarılabilir tüm güzel çocuklar.. Hepsi şüpheli, hepsi fişlenmiş ama yine de sarılabilirler. Tenlerinin birbirine yorgan olduğu yataklarda tarçın tarçın uyuyabilirler artık: sokaklar uyudu. İzmaritlerin, kırık enjektörlerin üzerinden kanatlı kızlar geçiyor; ölünceye dek babalarını seveceklerini zanneden ama aşık olan kızlar; kalpleri kurşungeçirmez camdan.. Aşklarına düşen kırmızı rujlarını, kırılmış bilek gibi bakan gözlerini özlediğimiz kızlar onlar.

- Artık özgürüm.. Öyle yalnızım ki..

3 yorum:

Goetica dedi ki...

sana dokunmak istedim..fotografini duvara asip, sözcüklerin yok etme, var olma sava$i verdigi sayfalari yirtip atiyorum..kendine söyleyemediklerini dudaklarinin kenari anlatir bana..korkularini, korktuklarini..her $eyi, her $eyi unuturum..sadece bir fotograf için evime diger gecelerden daha erken dönerim...en yakin arkada$im beni kirabilecegini söyledi, kirilabilirim..

lobelia dedi ki...

hepsini mi okudun =/

cüzzamlı melek dedi ki...

trabzon'a gitti filan demişlerdi. noldu bu kadın?
kazım'la geçirdiği üç beş günden sonra hayata küstüyse, buna hakkı yok.
ben onunla yıllarımı geçirdim ve hala kaybolmadım...