Cuma, Ağustos 10, 2007

Green Grass..

Sen yine de bunları önemseme.. Başını, eskiden kalbimin bulunduğu yere yasla ve Tanrı'nın beni bir ağaca dönüştüreceği günü bekle. Yeşiller içinde kalışımı, meyvelenmemi bekle. Marjinal faydamın sıfır olduğu yerde tatmin olacağını garanti ediyorum sana. İktisat bunu söylüyor, Tom Waits bunu söylüyor. Hava durumu spikerinin "bu sabah yağmur var İstanbul'da" dediğini duydum demin.. Demin Haydarpaşa'ya giren Ankara trenleri gördüm. Ama sen, sen yine de önemseme bunları olur mu.. Kuşların farkedilmediği bir natürmortta gördüm az önce seni, az önce, Tanrı'nın el falında, uzandığın yemyeşil çimenleri gördüm senin.. Beni sevdiğin zamanları hatırladığını, bulutları çentik çentik ettiğini.. yanağındaki gül bahçesini gördüm. Sonra boşluğa dönüştüğümü anladım birden.

ama sen, yine de bunları önemseme olur mu; başını eskiden Tanrı'nın olduğu yere yasla.
Edit: Ona onu sevdiğimi söylemiyorum.

Hiç yorum yok: