Pazartesi, Temmuz 02, 2007

Trust..

Başka bir "ben" var insanın içinde ve o sadece ara ara ortaya çıkıyor.. İnsanlara güvenmek gerektiğini bilmeme rağmen, bazen ölçüyü kaçırıyor ve hak etmeyenlere kutsal manalar yükleyerek gerçek ile yalan arasındaki bağı epritiyorum. Evet hissediyorum bunu; ne zaman aldanacağımı kestirmeye başladım. Ne zaman salt sahtelikleri görmem gerektiğini çözümledim.
Gözgürültülerine ve başaklara inanmıyorum ben artık.. Dağlara ve eteklerine inanmıyorum.. Sırtımdan vurmadan önce, "pışşt" deseydin ya.

2 yorum:

Sapsalkunduz dedi ki...

Tanrım, Megadeth - Trust. 2 yıl önceydi,,,


Acıydı.

esoteq dedi ki...

Sırtından vurmadan önce seslenseydi(ler) gökgürültülerinin ve başakların rengine varıp dağların ve eteklerinin ölçüsünü alamazdın.

Duyumsanacak daha çok ürperti var...