Cuma, Mayıs 18, 2007

False Flags..

"Gece, melankolinin fırat ırmağı.."
demiş ve yastığa gömüp başımı karanlığın sufli cinlerinin ayaklarıma işemelerine izin vermiştim. Sabah; yüzümde yılan derisi, uyandım. Ölü kelebeklerin tretuarlara kenar süsü olduğu bir şehirde adımlarımı, gerisin geriye ilerleyen zaman^ın aldırışsızlığına sürdüm. Avcumda resmi, birinin..

Çok hırlı, çok hırsız sevişmelerin ertesine bir sigara konulur, yaralara tütünden tampon.. "Siktir git ve beni benle bırak, hastalara umut vermek yasaklandı" dedim ben. Dedi o, "Kes umutlarını kâğıttan yelkenler yap, gidiyorum, dudağının bir yanı hep kanasın". "Senin gönderlerine hep yanlış bayraklar çekilecek, misojinist bir mahsul bu küfrettiğin ve seni o öldürecek" dedim ben. Dedi o, "Bulutlardan indirilen örcinde izi vardı ayaklarının, ters dönmüşler ve hamamböcekleri bunu bir nükleer patlama sanmış.. Şimdi cemrelerin düştüğü yerde randevum var. Hepimize iyi hayatlar!".

Hep bir yanı yenmiş, bir yanı yanlış bayraklar taşıyorum göğsümde. Siper et şimdi birşeyleri gücün yeterse.

2 yorum:

Aylak Kedi dedi ki...

şuan tereddütteyim, okumalı mıyım seni, gerçekten?

Wereyda dedi ki...

Bilmem ki. : )